Dział Utrzymania Obiektów Sportowych i Rekreacyjnych

 

Działem kieruje: Dariusz Mazur - Zastępca Dyrektora ds. Utrzymania Obiektów Sportowych i Rekreacyjnych
Telefon: (94) 37 315 40


1. Do podstawowych zadań Działu  utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych należy między innymi:

  • administrowanie obiektami oraz znajdującymi się w nich urządzeniami sportowo -rekreacyjnymi, prowadzenie zaopatrzenia, gospodarki materiałowej oraz prawidłowego składowania materiałów, nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami budynków, sprzętu i urządzeń;
  • zapewnienie czystości i sprawności technicznej budynków, obiektów sportowych oraz sprzętu sportowego i rekreacyjnego;
  • zabezpieczenie należytego stanu sanitarno-porządkowego obiektów Ośrodka;
  • dbanie o estetyczny wygląd terenów zielonych wokół budynków i obiektów Ośrodka;
  • prowadzenie ewidencji budynków i obiektów oraz sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami;
  • nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem transportu samochodowego;
  • współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych;
  • prowadzenie magazynów;
  • zapewnienie sprawności technicznej obiektów i urządzeń w trakcie imprez oraz ich  udostępnianie kontrahentom Ośrodka;
  • dysponowanie i zapewnienie sprawności stanu technicznego sprzętu elektronicznego do obsługi imprez;
  • pozyskiwanie kontrahentów na usługi świadczone przez Ośrodek oraz  kontrahentów na  reklamy stałe i w trakcie imprez;
  • zapewnienie prawidłowego wyposażenia obiektów budowlanych Ośrodka w sprzęt p-poż.;
  • opracowywanie instrukcji p-poż, ewakuacyjnych i innych  dla obiektów Ośrodka;
  • prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych;
  • właściwe, oparte na uwarunkowaniach ustawowych sporządzenie, specyfikacji  istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i wzoru umowy;
  • przygotowywanie odpowiednich druków i formularzy niezbędnych do pracy   komisji  zamówień publicznych i biegłych (rzeczoznawców);
  • przygotowywanie dokumentów działu do archiwizacji.
     

2. Działem utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych kieruje Zastępca Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych. W czasie nieobecności Zastępcy Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych jego obowiązki wykonuje w całości gospodarz obiektów. 
3. Pracownikami Działu są: Zastępca Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych, gospodarz obiektów, pracownik zaplecza sportowego, konserwatorzy,  robotnicy i kierowca autobusu. 
4. Z uwagi na sezonowość imprez dopuszcza się możliwość zatrudniania dodatkowych osób posiadających szczególne uprawnienia na czas określony lub na czas trwania imprezy.