Dział utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych
Zastępca dyrektora: Dariusz Mazur
Telefon: (94) 37 210 91 wew. 40
1. Do podstawowych zadań Działu utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych należy między innymi:
a) administrowanie obiektami oraz znajdującymi się w nich urządzeniami sportowo -rekreacyjnymi, prowadzenie zaopatrzenia, gospodarki materiałowej oraz prawidłowego składowania materiałów, nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami budynków, sprzętu i urządzeń,
b) zapewnienie czystości i sprawności technicznej budynków, obiektów sportowych oraz sprzętu sportowego i rekreacyjnego,
c) zabezpieczenie należytego stanu sanitarno-porządkowego obiektów Ośrodka,
d) dbanie o estetyczny wygląd terenów zielonych wokół budynków i obiektów Ośrodka,
e)prowadzenie ewidencji budynków i obiektów oraz sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami,
f)nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem transportu samochodowego,
g)współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych,
h) prowadzenie magazynów,
i)zapewnienie sprawności technicznej obiektów i urządzeń w trakcie imprez oraz ich udostępnianie kontrahentom Ośrodka,
j)dysponowanie i zapewnienie sprawności stanu technicznego sprzętu elektronicznego do obsługi imprez.
k)pozyskiwanie kontrahentów na usługi świadczone przez Ośrodek oraz kontrahentów
na reklamy stałe i w trakcie imprez,
l) zapewnienie prawidłowego wyposażenia obiektów budowlanych Ośrodka w sprzęt p-poż.
m) opracowywanie instrukcji p-poż, ewakuacyjnych i innych dla obiektów Ośrodka,
n) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych,
o) właściwe, oparte na uwarunkowaniach ustawowych sporządzenie specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i wzoru umowy,
p) przygotowywanie odpowiednich druków i formularzy niezbędnych do pracy komisji zamówień publicznych i biegłych (rzeczoznawców);
q) przygotowywanie dokumentów działu do archiwizacji.
2. Działem utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych kieruje Zastępca Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych. W czasie nieobecności Zastępcy Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych jego obowiązki wykonuje w całości gospodarz obiektów.
3. Pracownikami Działu są: Zastępca Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych, gospodarz obiektów, pracownik zaplecza sportowego, konserwatorzy, robotnicy i kierowca autobusu.
4. Z uwagi na sezonowość imprez dopuszcza się możliwość zatrudniania dodatkowych osób posiadających szczególne uprawnienia na czas określony lub na czas trwania imprezy.
</b>ooooooooooooooooooooo