Dział Utrzymania Obiektów Sportowych i Rekreacyjnych
Działem kieruje: Dariusz Mazur - Zastępca Dyrektora ds. Utrzymania Obiektów Sportowych i Rekreacyjnych
Telefon: (94) 37 315 40
1. Do podstawowych zadań Działu utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych należy między innymi:
- administrowanie obiektami oraz znajdującymi się w nich urządzeniami sportowo -rekreacyjnymi, prowadzenie zaopatrzenia, gospodarki materiałowej oraz prawidłowego składowania materiałów, nadzór nad bieżącą konserwacją i remontami budynków, sprzętu i urządzeń;
- zapewnienie czystości i sprawności technicznej budynków, obiektów sportowych oraz sprzętu sportowego i rekreacyjnego;
- zabezpieczenie należytego stanu sanitarno-porządkowego obiektów Ośrodka;
- dbanie o estetyczny wygląd terenów zielonych wokół budynków i obiektów Ośrodka;
- prowadzenie ewidencji budynków i obiektów oraz sprawozdawczości zgodnie z obowiązującymi przepisami i ustaleniami;
- nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem transportu samochodowego;
- współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi Ośrodka w zakresie spraw administracyjno-gospodarczych;
- prowadzenie magazynów;
- zapewnienie sprawności technicznej obiektów i urządzeń w trakcie imprez oraz ich udostępnianie kontrahentom Ośrodka;
- dysponowanie i zapewnienie sprawności stanu technicznego sprzętu elektronicznego do obsługi imprez;
- pozyskiwanie kontrahentów na usługi świadczone przez Ośrodek oraz kontrahentów na reklamy stałe i w trakcie imprez;
- zapewnienie prawidłowego wyposażenia obiektów budowlanych Ośrodka w sprzęt p-poż.;
- opracowywanie instrukcji p-poż, ewakuacyjnych i innych dla obiektów Ośrodka;
- prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych;
- właściwe, oparte na uwarunkowaniach ustawowych sporządzenie, specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i wzoru umowy;
- przygotowywanie odpowiednich druków i formularzy niezbędnych do pracy komisji zamówień publicznych i biegłych (rzeczoznawców);
- przygotowywanie dokumentów działu do archiwizacji.
2. Działem utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych kieruje Zastępca Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych. W czasie nieobecności Zastępcy Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych jego obowiązki wykonuje w całości gospodarz obiektów.
3. Pracownikami Działu są: Zastępca Dyrektora ds. utrzymania obiektów sportowych i rekreacyjnych, gospodarz obiektów, pracownik zaplecza sportowego, konserwatorzy, robotnicy i kierowca autobusu.
4. Z uwagi na sezonowość imprez dopuszcza się możliwość zatrudniania dodatkowych osób posiadających szczególne uprawnienia na czas określony lub na czas trwania imprezy.
Liczba wyświetleń: 175
Źródło informacji: Regulamin organizacyjny
2024-01-03 10:27 Edycja zawartości - Joanna Kraczek